Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Stanislav Volný – mobilní čištění popelnic
IČO: 23468076
Působnost: Česká republika
Druh podnikání: poskytování mobilních čisticích služeb (čištění popelnic)
Cílová skupina: spotřebitelé i firmy (B2C + B2B)

Tyto obchodní podmínky odpovídají českému právu a praxi u poskytovatelů služeb.
Jsou napsány srozumitelně, aby byly vhodné k uveřejnění na webu nebo k zasílání e-mailem zákazníkům.


1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi
    Stanislavem Volným, IČO: 23468076, (dále jen „Poskytovatel“)
    a zákazníky (dále jen „Zákazník“) při poskytování služeb mobilního čištění popelnic na území České republiky.
  2. Tyto podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
  3. Poskytovatel poskytuje služby jak spotřebitelům, tak podnikatelům (firemním zákazníkům).

2. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem je uzavřena okamžikem, kdy Zákazník odešle objednávku služby
    (např. prostřednictvím webového formuláře, e-mailu či telefonu) a Poskytovatel tuto objednávku potvrdí.
  2. Zákazník je povinen uvést pravdivé a úplné údaje potřebné k provedení služby
    (zejména adresu umístění popelnic, kontaktní údaje a termín čištění).
  3. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku v případě, že ji nelze z provozních nebo technických důvodů provést.

3. Cena a platební podmínky

  1. Ceny služeb jsou uvedeny v ceníku na webových stránkách Poskytovatele nebo v individuální nabídce.
  2. Platba probíhá prostřednictvím platební brány zaslané na e-mail Zákazníka nebo jiným dohodnutým způsobem.
  3. Cena služby je splatná předem, není-li dohodnuto jinak.
  4. Poskytovatel není plátcem DPH (pokud se stane plátcem, bude tento bod upraven).

4. Poskytování služby

  1. Služba spočívá v mobilním čištění popelnic na místě určeném Zákazníkem.
  2. Zákazník je povinen umožnit Poskytovateli přístup k popelnicím v dohodnutý čas a zajistit, aby nádoby byly prázdné.
  3. V případě, že službu nebude možné provést z důvodu na straně Zákazníka (např. nepřístupná nádoba),
    může být účtován poplatek za marný výjezd.
  4. Poskytovatel provádí služby v dohodnutém termínu, avšak vyhrazuje si právo změnit termín v případě
    nepříznivého počasí nebo technických komplikací.

5. Odstoupení od smlouvy a zrušení objednávky

  1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů od uzavření smlouvy, pokud služba ještě nebyla poskytnuta.
  2. Pokud již Poskytovatel s poskytováním služby na žádost Zákazníka započal, nemá Zákazník po jejím úplném provedení právo na odstoupení.
  3. Zákazník může objednávku zrušit bez poplatku nejpozději 24 hodin před plánovaným termínem čištění.
    Při pozdějším zrušení může být účtován storno poplatek do výše 100 % ceny služby.

6. Reklamace a odpovědnost

  1. Zákazník má právo reklamovat službu, pokud byla provedena vadně nebo v rozporu s objednávkou.
  2. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů od provedení služby, e-mailem na adresu Poskytovatele.
  3. Poskytovatel reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení.
  4. Poskytovatel neodpovídá za škody způsobené neodstranitelnými nečistotami, které není možné běžným čištěním odstranit.

7. Ochrana osobních údajů

  1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníků pouze v rozsahu nezbytném pro uzavření a plnění smlouvy,
    a to v souladu s platnými právními předpisy, zejména nařízením GDPR.
  2. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou dostupné v samostatném dokumentu
    „Zásady ochrany osobních údajů“.

8. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne zveřejnění.
  2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky měnit. Nové znění je vždy zveřejněno na webových stránkách Poskytovatele.
  3. Veškeré vztahy mezi Poskytovatelem a Zákazníkem se řídí právním řádem České republiky.
  4. Spory mezi Poskytovatelem a Zákazníkem lze řešit mimosoudně prostřednictvím
    České obchodní inspekce (www.coi.cz).

Obsah dokumentu:
1. Úvodní ustanovení
2. Objednávka a uzavření smlouvy
3. Cena a platební podmínky
4. Poskytování služby
5. Odstoupení od smlouvy a zrušení objednávky
6. Reklamace a odpovědnost
7. Ochrana osobních údajů
8. Závěrečná ustanovení